Bahar9090 6.5 aylık kızım var gögüslerimi ısırarak yardı daha bitane dişi çıkmasına ragmen bu durumda çare bulan varmı bu durumu yaşayıp geçen
Aselbaby Bahar9090 merhabalar benim size tavsiyem zeytinyağı kesinlikle ben her emzirmeden önce pamukla sürüyordum çok şükür hiç yara olmadı.3 buçuk aylık bebeğim var ilk doğduğu emmeye başladı bende stres oldu acaba emerken acırmı memem yanar mı bir ara bebeğim ağzında resmen kilitlemişti ilk ayında meğer memende uyumuş bende çıkarıyorum bırakmıyordu en sonunda o kadar çok sıkı tutmuştu ki ucunu çekerek çıkarttık sadece o zaman su topladı meme ucu iki güne geçti Zeytinyağından başka bişey kullanmadım göğüs ucuna deneyin farkı anlarsınız geçmiş olsun 🤗
Bahar9090 Aselbaby normal zeytin yagı dogrumu anladım emmeden sürüp emziriyosunuz oeki gögsünüze ne koydunuz hani temaz etmesin diye bana gögüs pedi iyi gelmedi streç filim koyuyorum
Thatismesra @Bahar9090 Lansinoh krem Harika, ilk zamanlar onunla atlattım ciddi ağrılarımı, sürdüğümde yumuşadığı gibi kanalları da açıyor kendi kendine süt geliyordu ve 20gün sonra tamamen sorun kalktı , suan emzirmekten zevk bile alıyorum 2,5aylığız😊
Canderinsumeltem Thatismesra bebeğim ilk doğduğu zamanlar bende onu kullandım çok faydasını gördüm ama şimdi ıstırdığı için yara oluyor çok acıyor o fayda edermi ki
narcicegii Ben de çözümü lansinoh kremde buldum. Dayanılmaz acılarımı geçirdi ama hala acısı devam ediyor. Krem sürmeyi bıraktım sadece anne sütü sürüyorum. İlk tuttuğunda çok acıyor ama sonra geçiyor.