egeninanns Lyla____ ben kumtel xl kullanıyorum fiyatı değerlerine göre uygun . Ve kesinlikle öneririm . Patatesi kurutmaz köftesi tam mangal kıvamında yapıyor . Balık , sebze ne varsa atıyorum ben . Yıkaması da çok kolay
yorgunanne123 @Lyla____ memnunum bebek olduğu için pratik şeylere gidiyoruz airfreye köy hemenpisiyor
Keremikoom Lyla____ merhaba,bende Philips var küçük boyu pratik yağ ve koku derdi yok o güzel.Kücuk olduğu için iade edecektim ama eşim kalsın dedi Philips in büyüğü de pahalı olduğu için alamam🤭 Başka markalara da yönelmek istemedim.
yagmurkokusu_ Lyla____ gerekliliği arkadaşın dediği gibi tartışılır memnunum iyi güzel ama ben satmayı düşünüyorum. Sanki fırın daha iyi sadece ızgarasını seviyorum mangal tadı veriyor.
Susamuru Lyla____ alalı bir hafta oldu kekten pideye herşeyi yaptım dün karışık kızartma yaptım doğra at o kadar bence süper bir ürün benim ki philips
Susamuru Lalalac hangi marka acaba benim normal kızartma gibi oluyor bir de ne beklediğinize bağlı kızartma kokusu köfte balık kokusu bana o kadar iğrenç geliyordu ki o kokunun olmaması için bile alınır
yagmurkokusu_ Lyla____ bende iki gün önce bu kararı aldım ama kimse satma diyor dursun alınmış diye. Ama fırın alacağım set şeklinde o yüzden
nolmuskine Lyla____ ben memnunum fırında yaptığım yemekleri kek vs de sufle milföy çörek poğaça ısıtma vs mikrodalga yerine de kullanıyorum onda yapıyorum elektrik neredeyse hiç yakmıyor cosori kullanıyorum Almanya dan aldım şu an trendyolda da var