HasretHanim canım çok normal her çocuk bir degil 7 aylıkken alkış 8,5 aylıkken baybayı öğrendi…2 gün sonra 11 aylık olacağız….ver komutunu anlamıyor benimkide,topu at diyorum tınlamiyor😂Al,gel,çak,alkış,baybay ve hayırı anlıyor…. Sen sürekli göster ummadigin anda yapıyorlar…