Merhaba arkadaşlar birkaç ay içinde konut kredisi çekmeyi planlıyoruz 500 bin tl kadar 0.69 0.79 0.99 gibi oranlardan değil ilk evimiz değil çünkü normal bir konut kredisi başvurusunda bulunacağız emlakçıyla konuştuğumuzda bankalarda şu an sıkıntı olduğunu genelde 300 bin üzerini devlet bankalarının vermediğini söyledi malum özel bankaların da faiz oranları bizi aşıyor bankacı olan yada yakın zamanda kullanan kullanacak olan var mı?