Tatli_Bir_Anne_ Emziren annelerin ertesi gün hapı kullanması sakıncalıdır. İlacın süte geçişi olduğu için bebek emzirilip, hap öyle kullanılmalı. Daha sonra da 1 hafta boyunca süt sağılıp atılmalı, bebeğe verilmemelidir.
Nette 1hafta diyor bazi doktorlar 3gun diyor, ek gida doneminde degilseniz doktorunuzu arayip ogrenebilirsiniz..