minikoglummmmm Habibeears birde o boğazlı elbise degil demi tunik gibi çünkü Benim boyum uzun elbise ise olmaz gibi
Habibeears minikoglummmmm o kahve rengi tunik çok güzel duruyor altına siyah kalem pantolon ile kombin yapmıştım şık duruyor uzun boylu iseniz hoş durur 🌸