Elif_nisan Kızımın saçlarını 1 defa sıfıra vurduk ve saçları resmen yer çekimine meydan okuyor 😂 dik olarak uzuyor acaba bu saçlar yatar mı ki ya valla hep böyle kalacak diye korkuyorum 🤦♀️
Haticaydn Benm bebeğimnde ilk yıkamamla dikildi ve ahenkle dans ediyordu😂 şuan 3 buçuk aylk olduk şükür uzadı ve düzeldi indi sizinkide uzasın iner Mom104 ElizErva Elif_nisan
Biryigitanasi Elif_nisan benim oğlumda aynı ya bi kere kazıdık düzelsin diye kendi gibi saçlarıda inatçı gene aynı çıktı 1 yaşına giricek 2 kasımda hala dik kafalı ve dik saçlıyız 😂
Mom104 Haticaydn doğduğunda çok uzundu saçları ve dikti sıfıra vurduk saçlarını şuan 3 aylığız ama yine aynı şekilde uzuyor dilerim biran önce düZelir 😂🙈
Haticaydn ElizErva kızsa bebeğin toka taksan minik minik hem yakışır benm erkek jöle sürmemek için kendimi zor tutuyordum 😂 ve inattı kolikdi çok ağlardı şimdi biraz biraz ağlaması azaldı kolikliği geçiyor gibi ondan da inmiş olablir 🙆♀️
Haticaydn Mom104 ya inş geçer geçmezse çok tatlı oluyorlar gerçi peki dökülüyor mu bizimde sorunumz dökülme baya yattı yerden hep temizliyorm hatta kendi tutup çekiyor saçlarını sonra ağlıyor şapşik 😂
Elif_nisan Cansuhmn önler yokki arkalar uzun önler bildiğin erkek keli uzayanlar da havada geziyo yok yani saç