yaseminoztrk Seher9066 kaç aylık bebeğiniz? Yeni doğduğu sıralar oluyor bizde de olmuştu bioderma atoderm kullandık doktor önerisi ile öyle birkaç günde geçmişti
Alp_46 Seher9066 benim bebekte de çıkmıştı sıcaktan oluyor demişti hemşire pamuklu bir bezle ılık suyla sil bir süre sonra geçiyor bu temizlemeyi herngün yap ama
Seher9066 yaseminoztrk 7 aylık götürdüm doktora 3 doktor gördü ama fayda etmedi biri isilik dedi biri normal dedi biride pişik kremi verdi gönderdi ne yapicagimi şaşırdım şimdi baska bir doktora randevu aldım bakalim bu Ne diyicek