Geçmiş olsun orta kulak iltihabı muhtemelen 3 ay önce bende oldum hiç vakit kaybetme doktora gidip antibiyotik başla ben iki kutu antibiyotik kullandım ve her günüm ağlamakla geçti bebeğimin 40 ı çıkmamıştı çok çektim saat başı sesimle ağladım uludum resmen tek tavsiyem hemen bir doktora git anlatırken bile tüylerim diken diken oluyor inşallah ilerlemez