HONEYBABY_ Dimitrina_kovaceva teşekkür ederim. Belki %40 çıkar. Alacaklarımın toplamı iyi para yaptı da😀🥴
madrefelice Bende böyle bir post açacaktım ya bayramlık alacağım çark çıkmıyor hiç nedense kodu olan varsa bende alabilriim
Bebegimveben1_ HONEYBABY_ eğer toplu alışveriş yapıyorsanız siparişinizi iki bölün hem kendi telefonunuzdan hemde eşinizin telefonundan sipariş verin iki ayrı kod kullanarak toplamda daha uygun indirim kullanmış olursunuz 🥰
Dimitrina_kovaceva Symblt diğer arkadaşa attım kodu ama o kullanmayacaksa sana göndereyim @madrefelice
Lindos Acil kod lazım bir ürün vardı . 1 taneydi satıldı. Benzer buldum ama yine kod yok satılacak o da bir tane kalmış