Merhaba anneler 3 aylık bebeğim hala kolik ve bende sürekli ayakta sallıyorum mecburen susması için. Banyo, masaj, gaz damlaları hiçbir işe yaramıyor. Bunun için oda saatte, iki saatte bir uyuyakalıyor ayağımda. Bunun için vicdan azabı çekiyorum sanki çocuğu sürekli uyutmaya çalışıyor muşum gibi 🥺😭