Bir uygulama üzerinden sadece kutusu açılmış hiç kullanılmamış Dyson v15 gördüm fiyatı ise 8.500 ₺ ürünün faturası da garantisi de daha devam ediyor sizce almak mantıklı mı ileride fatura başka isme kayıtlı olduğu için sıkıntı çıkar mı bir akıl verin kızlar eşimle papaz olmayalım