Kevserrrrrrrrrr Merhaba kızlar, bebeğim 8 aylık olmak üzere.Her gün 3 damla Wellcare D vitamini, kilosu kadar damla da Sidefer Demir damlası veriyorum siz nasıl yapıyorsunuz, hangilerini kullanıyorsunuz ?
Perismom Kevserrrrrrrrrr ben ikisinide kullanmıyorum. Çocuğuma kimyasal vererek minicik karaciğerini yormak istemiyorum. 6aylik suanda yazın hep dışarda durduk üstümüzde sadece bir atletle. Şimdide karadut özü veriyorum bir iki damla. Demir takviyesi yerine. (Kimyacı bir aileden geliyorum. Ve ilaçların iceriklerinin ne olduğunu bilseniz gerçekten vermezsiniz.)
Mrtnur Perismom aynenn öyle çok dogru valla bende kullanmıyorum bizim zamanımızda onlarmı vardı dogal yollardan bseyler yapyrm bende en iyiside o cok şükürde iyiyiz bide korkutmk için yok cok zararlı diiyp duruyolar ya ayar oluyorm
Kevserrrrrrrrrr Karadut özünün nasıl elde edildiğini ve şeker oranını bir araştırın bebeğinize çok tatlı birşey vermek o kadar da doğru olmayabilir Ygtaliannesi
Kevserrrrrrrrrr Mrtnur Bizim zamanımızda ozon tabakası daha az delikti yediklerimizde içeriklerimizde daha az katkı vardı şimdi çocuğuma en sağlıklı ne verebilirim sebze ama o bile ilaçlı kısır tohum et vermek istiyorum antibiyotikli bazı şeyler için bir noktada mecburuz maalesef
Kevserrrrrrrrrr Perismom Bende aynen böyle düşünüyordum hala daha isteyerek vermiyorum günde 15 dk kollar ve bacaklardan gün ışığı almanın d vitamini için yeterli olduğunu bilsemde özellikle D vitamini vermek kalsiyum emilimi için çok önemli olduğu için veriyorum bu yazdıklarım biraz daha temiz içerik kendim kimyagerim
Mrtnur Kevserrrrrrrrrr evet tabi dışarıdan bi ilaca ne kadar güveneblrz herseyde sıkıntı varken saglık ilaclarına bile güvenemyosn bi verdgn bi kac sene sonra iyi olmadgnı dahi ögreneblyrz