HamzaKartalMoms evet bildiğim sadece immünoloji bakıyor diye biliyorum. Ateşten sonra kızarma ve döküntü oluyor mutlaka özellikle atopik dermatit olan bebeklerde çok fazla oluyor. Kortizonlu krem bizde bi atak dönemimizde kullanmıştık ama kortizon vücuttan atılmadıgı için zararlı oldugu için bi daha kullanmadım sonra. Bioderma fayda etmediyse la Roche posay lipikar baume ya da mustela da deneyebilirsiniz, bioderma bize de iyi gelmemişti. Onun dışında deterjan, duş vücut losyonu, ıslak mendil, şampuan gibi ürünleri katkısız temiz içerikli kullanın. Kıyafetlerini çift durulama yapıp ütüleyerek giydirmeye çalışın. Duş süresini kısa tutun en fazla4-5dk olsun ve duşta vucudunu liflemeyin elinizle köpürtüp durulayın. Banyo suyu da soğuğa yakın ılık olsun. Çıkarır çıkarmaz otapicontrol kremiyle tüm vücudunu iyce nemlendirin. Günde iki kere yapın sabah akşam nemlendirme işlemini. Onun dışında bütün kıyafetleri pamuklu olsun yünlü asla giydirmeyin ve bol rahat birde tek kat kıyafet giydirmeye özen gösterin. Size önerebileceğim önlemler bunlar, gerçi sizde biliyorsunuzdur ama yine de söylemek istedim. Bu önlemler baya hafifletiyor kızarıklığı kaşıntyı söndürüyor. Allah şifa versin tüm yavrularımıza, geçer biter inşallah bian önce🙏❤️🌸