Karinyoo Erkek bebeğim var 1 yaşında baş çevresi 45. Aralık ayından beri böyle. Sizce sıkıntılı bir durum mu. Ne yapmalıyım tecrübeli anneler destek verin lütfen
Dondurmalikahve Karinyoo Kaç cm idi doğduğunda bi sıkıntı olsa şimdiye kadar öğrenmiş olurdunuz. Benim oğlumun ki de 45 cm idi 1 yaşında
Karinyoo asena0609 anormal bir şey söylemedi hiç. Ben internetten hesaplama yapıyorum bazen ortalamanın altında yazınca endişe ettim
Dondurmalikahve Karinyoo Benim ki de 20 gün erken doğmuştu pek bi sorun değil tabi. Önemli olan gelişimi başçevresi küçük büyük olur sıkıntı değil bilişsel gelişime bakarak bile anlayabilirsiniz🙂
Karinyoo Show_must_go_on ben de İnternete bakınca endişe ettim. Bir de ilk bebek varsa bir sıkıntı dr randevusu alacaktım
asena0609 Karinyoo İnternette yazan her şeye inanmayın her sitede farklı şeyler normal deniyo doktorunuzdan emin değilseniz başka doktora sorun 😊🙏🏼
Show_must_go_on Karinyoo sanmıyorum zaten ölçtürdüğünüzde bir problem varsa söylüyorlar içiniz ferah olsun ama çok sizi üzüyor aklınıza takılıyorsa bir gidin dr içiniz ferahlar ☺️
Karinyoo Show_must_go_on cevabınız için teşekkür ederim :) için rahatladı şimdi. İnternete pek bakmamak gerekiyor 🤭