Arzukzlkca-21 17 günlük bebeğim var emziriyorum sağ göğsüme hafif bastırınca ağrıyor ve diğer göğsümden daha şiş neden ki emiyor da aslında o göğsümden
Show_must_go_on Arzukzlkca-21 Sağım yapın isterseniz tam sütü boşaltamıyordur bebeğiniz mastit olmayın
Show_must_go_on Arzukzlkca-21 Memede şişlik hassasiyet ağrı emzirirken yanma ağrı oluyor süt kanalının tıkanması yani. Sür çok birikmeden düzenli sağmanız süt kanallarını boşaltmanız lazım başlangıçtır belki ileriki boyutlara ateş vs yapıyor çünkü siz o göğsünüzü bol bol sağın ve rahatlatın geçecektir
LeyliNil Kesınlıkle sağım yapıp tam boşaltın mis gibi buzluğa atın sonra gerekebilir benim sütüm azaldı keşke çokken sagsaydım