Selamlar biz yarın 2 aylık olacağız sarılığımız 7.3 e düştü önümüzdeki hafta tekrsr kontrole gideceğiz fakat merak ettiğim birşey var bebeğim hala uzun ve çok uyuyor uyandırmasam kaç saat uyur bilmiyorum ama ben hala 2 saatte bir emziriyorum geceleri dahi böyle. Ama bu uygulamadaki yazıları okuduğumda artık bebeğinizin bezini değiştirmek karnını doyurmak için onu uyandırmanıza gerek yok kendisi rahatsız olup uyanacak diyor ben uyanmazsa diye korkuyorum aç kalırsa sarılığımız tekrar yükselirse dye hep soru işaretlerm var bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım