Selam kızlar 2 çocuktan sonra spiral taktıtdım ama adet hiç olmadım adetsiz bir şekilde taktırdım. İlk taktığımda sıkıntı yoktu gayet iyiydi bir hafta sonra kontrole gel dedi alltan baktı doktor sıkıntı yoktu yine sonra ilişkiye girdikten bir gün sonra kanamam oldu doktora sordum normal dedi. Ondan 15 gün sonra tekrar kanamam oldu. Normal adet gibi oldum. Sonrasında bitti ama yine ilişkiye girdikten sonra kanamam başladı. Böyle durum yaşayan varmı acaba kanama normal mi ?