Kızlar kızım 4.5 aylık şimdiden ek gıda için ne lazmsa almayı düşünüyorum mama sandalyesini aldim biliyorsunuz ki piyasa fena hergun herşey daha da çok artıyor .
Şöyle düşündüm cam rende, buharda pişirme aparati,wee baby silikon uçlu kaşık silikon tabak vs. Almayı düşünmüyorum evdekilerle vermeyi düşünüyorum sizin düşünceniz nedir kesinlikle sunu da al dediğiniz birşey var mı?