Minikkiz12 8 aylık kızım var ve ikinci çocuğu istiyoruz eşimle ikisi bir arada büyür diye düşünüyorum acaba pişman olur muyum ?
Mrvsmt2502 Minikkiz12 bacım hiç mi uykusuz kalmıyorsun hiç mi yorgun değilsin bu en cesaret yiğidim 😂 evlenmeden önce 6 çocuk istiyordum şuan 1 tane yeter diyorum bide 1 yaşında benimki yürüyor kendi oyalanabiliyor ma uykusuzluk yorgunluk beni halsiz bırakıyor ikinciye cesaretim yok
Hayat123456789 Minikkiz12 8 aylık bebesi olup 4 aylık hamile olan ben ikiz gibi büyür giderler işte 😂😂
yasminmomy Minikkiz12 bizde 4 aylığız 8 gelince ikinciyi yapma düşüncesindeyim zaten yoruluyorum ikincisi de olsunda aradan çıksın diyorum 😂😂😂
Minikkiz12 Mrvsmt2502 valla eşim sağolsun baya yardımcı oluyor kızımında maşallah şu var ondan cesaret geliyor bana ikinciside yapim büyüsün çıksın diye 😂
babyandmom1 Erken. Kızım 23 aylık olacak düşünmüyorum 4 yaşından önce. Ama destek olacak birileri varsa neden olmasın
aselsdk Hayat123456789 emzirmeyi nasıl yapıyorsunuz hamile kalınca belli süreden sonra emzirmek bebeği zehirliyor diyorlar öyle mi
umaymoms Minikkiz12 daha çok küçük onunda daha eğitime ihtiyacı var. Yeni doğan tamamen ilgi alaka demek. Böyle durumda ilk çocuk illaki eksik kalıyor bana göre en az 3-4 yaş olmalı
Mtzzeynep umaymoms kızımla oğlum arasında 3yaş var o kızım kendi oynar,yer içer, tuvalate gider ama o kadar yorgunum ki ve kızımla birlikte gezerdik,dolanırdık şimdi kardeşi var diye aksadı ona o kadar çok haksızlık ettiğimi düşünüyorum ki. Şimdi ki aklım olsa biraz daha beklerdim.
Mtbaby Minikkiz12 eger yardimci olacak kimseniz yoksa yakininizda cok pisman olursunuz, bizimkiler biri 21 aylik biri 7 aylik ikisi birarada buyuyor ama ben, hem bedenen hem ruhen cok yoruldum, yiprandim, yaslandim resmen bence 3 yas ara olmasi en ideali.
Mtbaby Mtbaby Minikkiz12 simdi kolay gorunuyor ama olduktan sonra hak vericeksiniz hamileligin son donemleride cok zor gecmisti benim, buyuk cocugum o zamn en hareketli zamanlariydi, ilgilenemiyordum fazla
Minikkiz12 Dlshnn3 hahah valla maşallah iyi uyuyorum dinleniyorum ya kızım çok yormuyor beni ikincide böyle olursa süper olur 😂
Hayat123456789 aselsdk malesef bebeğim 5 ay emdi kendisi bıraktı meğer o zaman hamileymisim bilmiyordum
Minikkiz12 aselsdk benimki de 4 aylıkken bıraktı emmeyi sütüm de gelmedi zaten sütüm yeterli gelip emseydi düşünmezdim ikinci bebeği
Tontis_annesii Minikkiz12 iyi cesaret valla ben 2. Çocuğu şuan aklımdan geçirmiyorum bile oğlum sağolsun😂 arka arkaya zor olur ilk çocuk ilgisiz kalır derler genel de ve etrafımdan görüyorum gerçekten de öyle oluyor benim eltim kızıyla ilgilenmekten oğluyla ilgilenememişti hiç çocuk sürekli tv izlerdi uyaran eksikliği çıktı çok ilgisiz bırakmışsınız demişler bence ideal 3 4 yaş olmalı
Zey21 Minikkiz12 bir yaşında kızım var. Ya hayret ediyorum yanlış anlamayın ama bütün gün mahvoluyorum peşinde koşmaktan yemek temizlik kendimden eser kalmadı. Siz nasıl cesaret ediyorsunuz merak ettim gerçekten lütfen yanlış anlamayın.
Minikkiz12 Zey21 eşim çok yardımcı oluyor ailem de sürekli yanımda yada mecburen ben yanlarında oluyorum o yüzden kendime evime vakit ayırabiliyorum
balarisiannesi Minikkiz12 bence en az 4 yaş olmalı eğer Bi sürpriz olmazsa ilk bebek tek başına ilgiye doymalı benim iki çocuğum var yaş farkı 9 pişman mıyım asla 😅
Melson21 Minikkiz12 Kendine guveniyorsan yap, ama buraya sorduguna gore okadar guvencin yok. Emin oldugunuzda zaten kimseye sorma ihtiyaci duymazsiniz. Ayrica cocuk nasil pismanlik olsun 😝 olamazz
koalamiyim Minikkiz12 ilk çocuğa haksızlık gerçekten. Ben hamileyim şu an ve çok duygusalım, halsizim, bebeğime yetişemiyorum resmen depresyona girdim. Keşke büyüseydi de öyle olsaydı diyorum. Ben ettim siz etmeyin😬
Minikkiz12 koalamiyim ailem benim hep yanımda annemin çok desteği oluyor o yüzden düşünüyorum ikinciyide yapıp final yapmak istiyorum 😂