MeteYmen_Annesi Kızlar hangi sitelerden neler ve nasıl modeller alıyorsunuz ikizlerim var ne alsam diye kararsızlıklardayım
Duyulurum MeteYmen_Annesi oğluma gömlek pantolon takım aldım LCW bu kaçıncı bayramı hep aynı şeyi yapıyorum 😅
Monimommm MeteYmen_Annesi oğluma ilk başta civilden tulum şeklinde kısa takım almıştım bugün de pazara bakındım müslim kumaşlı şort ve tişört aldım erkek çocuğuna bayramlık hiçbir şey yok koca pqzardan evde de giydin diye üç dört takım anca bulabildim
TimurS MeteYmen_Annesi ben genelde lc den alıyorum kuponla uyguna geliyor.Trendyol butiklerindeki süslü karışık papyonlu takımları sevmiyorum ve pahali bence