Nuriyenur Kızlar e devletten baktım bulamıyorum ortaokul 8.sınıf mezunuyum diplomam yok nasıl alabilirim ?
etisekeri Nuriyenur lise diploması olaydı 2007 sonrası e devlette olurdu ama ilköğretim maalesef sadece okulda ve okul kanadıysa bağlı olduğu mem de var