Tugbaa95 bende emziriyordum 2 aylık bebeğim aynı şekilde ağlıyor huzursuz oluyordu doktorum kilo kontrolü yaptı 1 haftada sadece 140 gram almıştı yani bebeğim doymadığından hep huzursuzmuş ağlıyormuş her emzirme sonrası 30 cc mama takviyesiyle devam ediyoruz şimdi ve ağlaması huzursuzluğı bitti çok şükür. Doktorum emzirdikten 1.5 saat sonra sağıp çıkan miktarı yaz demişti birinden 30 cc diğerinden 20 cc çıkmıştı sütüm azmış yetmiyormuş bu sayede anladık sütün yetmediğini