Busraselcuk ya gerçekten bu süt olayını kafaya takmamak gerekiyor bence . Benim çözümüm bu. Beslenmem zaten güzeldi emzirme döneminde de aynı devam ettim bol su iciyorum suanda da 3 buçuk aylık bebeğim oructa tutuyorum ama maşallah diyim bebeğim emerken diger gögsümden süt kendiliginden fışkırıyor. Beslenmende yumurta peynir kuruyemis kuru meyve eksik olmasım bi de bol su ic uykunu da aldıgın zaman korkma gerisi bebeginin nasibi