bal_cocuk ay Allah iyi insanlarla karşılaştırsın ya ne anlayışsız insanlar var. Bizde testlerden baya geçemedik ve uzmana yönlendirilmiştik. Ay kadın o kadar iyiydi ki Allah razı olsun, çok güzel ilgilendi. Bebeğimi kucağımda uyuttum koycaktım koyma uyanmasın dedi kucağımdayken testi yaptı kulaklarına ve iki kulaktanda geçince ben sevinçten ağladım, doktorda gülüp dans etmeye başladı oley oley geçti geçti diyerek benimde elimden tutarak sevinç dansı ettik birlikte güldürdü beni🥰❤️ valla Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın🙏🌸