Ayse5100 prima kullandım en bastan gece uykuları bölünmesin diye de gece değiştirmedim ilk günler hariç , bi gün bile pişik olmadı ve altı hep kupkuruydu gündüzleri zaten daha sık idrar yapıp rahatsız oluyo saat tutmadım ama bütçesi uygun olan herkese primayı öneririm