Kızlar ilk gebeliğim de pembe leke gelmişti adetimin çok öncesinde şimdi adet günümde kahverengi akıntı şeklinde geliyor arada hafif kırmızılıklarda var ama asla ped dolduracak gibi değil aynı akıntı şeklinde başına gelen oldumu korunuyoruz yinede emin olamadım malum mevsim geçişi başına gelen var mı bugün 2 günü yok gibi silince geliyor sadece :/ bellim kaşığım adet olacakmış gibi ağrıyor ama başka bişey yok