Kızlar mrb bebeğim 8 ay 11 günlük bi kaç aydır mide bulantısı yaşıyordum ama kusma yoktu bende bugün 2. Kez kustum test yaptım o kafamdaki soru gitsin die pozitif cıktı cok agladim ama inanin istemedigimden degil kaynanama geldik esimle taa benim memleketten eşim işsiz ben işsizim evimizi memlekette bıraktık iş bulup bakana kadar taşımak icin maddi sknti cok fazla yani sonra aksam kan testine gittim 1312 değerim cıktı ve dr dedi ki boş gebelik olabilir dedi icim icimi yedi yarin ultrasona gidecem Allahım herkese nasip etsin gerçekten ama bebeğim çok küçük diyorum maddi sknti cok çalışmam lazım ve evim bile yok işimiz yok bi türlü çıkmıyo kafamdan bunlar