Kızlar 4. Aya girmemize 2 gün kaldı yaklaşık 1 hafta 10 gündür aşırı huzursuz, herşeye ağlayan bağıran hatta resmen çığlık atarak ağlayan, sıfır iştahlı bir bebek oldu uykusu gelince kendiliğinden uyurdu şimdi ne denesemde uyku sürecimiz 3 saat sürüyor ayakta sallama kucakta salllama hatta çarşafla bile denedik sallamayı sizlerin nasıl geçti ne kadar sürede atlattınız ve iştah sorununu nasıl çözdünüz