Maryyy 100 cc suya 3.5 yemek kaşığı koyup veriyorum, ben hepsini bitiriyor bazen birazını bırakıyor. Bazende 180 cc suya 5 ölçek kaşık mamadan koyup biberonla veriyorum hepsini içiyor. Benimki sadece mama ile doymuyor artık. Sabah keçisütlü bisküvi, yumurta sarısı, pekmez veriyorum. Öğlen bir sebze veya meyve akşam da kaşık maması anca doyuyor.