Mrb herkese
Oğlum 4 aylık doğumda sağ köprücük kemiği kırılmıştı kuvezde bir hafta kaldi o surecte hep soluna yatırıyorlardı evde de biz o sekilde yapiyoduk sonradan tek tarafli yattığı icin başı eğri olur diye ben sağına ceviriyordum ama o hemen sola çeviriyordu şimdi sol tarafı biraz kafasının yamuk ben bu surecte hep saga cevirdim uyurken ama olmadı oyuncaklarını hep sağ taraftan veriyordum konuşuyordum kafasinin yamuk olmasini araştırırken boynunun eğik olması durumu ile karşılaştım pztesi nasipse doktora götüreceğim korkuyorum boynu eğri olabilri mi boyle bi durumu kimse yaşamamıştır insallah diyecem fikri olan var mi acaba boynu mu egri yoksa alışkanlıktan mi öyledir