Prensinannesi43 bende bayramdan sonra başlayacağım süre uzun illaki öğrenir diye düşünüyorum,elbetteki altını ıslatacak bazı zamanlar erkenden başlayıp yönlendirirseniz belki olur 3yaş bir çocuğun bunları yapabileceğini öğretmenlerde biliyor bence çok kasmayın WC sorununu eğitime erkenden başlayın kaç aylık tam olarak