kumsaleda1 benim de öyleydi ilk doğduğu zamanlar. 3 gün 5 gün 8 gün yapmadığı oldu. Kuzum patlıyordu artık. Bir gün yapmasa çok kötü oluyordu, hep ağlar hiç susmazdı. Doktoru 10 güne kadar böyle olabilir dedi. Asla uyumazdı. kaka yaptığı zamanlar videoya alırdım dans ederdim mutluluktan. Bizim de doktorumuz normal demişti o zamanlar merak etme geçer