Merhaba kızlar adetim 3 Nisan’da geldi 1 2 gün erken geldi ve 3 gün hatta 2 buçuk gün sürdü sadece 3 ped kullandım dolu dolu olmadı önceden 5 gün sürerdi şimdi peçeteye kılcal damarli şeklinde geliyor akinskan değil biraz da pembe renkli geliyor bu bir sorunmudur sizce merak ettim?