Gamzebysl Ay sağ göğsümün içinde büyük bir kitle var sert bebeğim 2 aylık ve aktif olarak da emiyor iki memeyi de . 1 saat önce gogsum şişti sertlesti dokundum içinde böyle birşey var bu mastitmi kizlar ? Napmam lazım
Bzkrt1 Gamzebysl aktif olarak emziriyorsunuz ama bi kaç saattir emzirmediyseniz dolduğu için olabilir mi?
Mrv91 Gamzebysl üst-üste o göğsünüzü emzirin ya da sağın. Göğüs bosalmazsa mastit olur allah korusun. Mastit başlangıcı dediginiz.
Thanim Gamzebysl gögüs pompasıyla da sağın bazen emse bile gögsü tam bosaltamıyor da olabilir her emzirmeden sonra da sagım yapabilirsiniz en azından sertlik geçene kadar ılık duş ve sıcak su torbası da iyi gelir
ikraalin Gamzebysl evet canim mastit baslangici kucuk kucuk bezeler olusur bende ise gitmek zorunda kaldim 6 saat emziremedim mafoldum aksama kadar agirdi memem eve gelince sag sag bi hal olmustum mutlaka o gogsunu bosalt ya emzirmeyi dene yada sag canim