Kamuca Herkese merhaba 1 Ağustos’ta doğması gereken bebeğim 17 Temmuz’da doğdu bugünlerde çok huzursuz atak haftası hesaplaması yapabilen arkadaşlar yardım edebilir mi atak haftasında mıyız😳 yok mu hesaplatacak olan😔