Aysesen-16 Anneler bnce baby Turco kilot bez almayın giydirirken yırtıliyor hmn kaç bez çöp oldu paket yarısı diyebilirim
Olimbonii Aysesen-16 Sleppy kulot bez aldim odaa ayni yirtiliyo giydirirken dahada almadım cirtli en guzeli 🫣😂
incitomm Aysesen-16 ben 4 aylıkken kullandım hiç yırtılma olmadı ama şuan 8 aylık çok hareketli hangi kilot bez olsa yırtılır galiba hsdhhd 😁😁
incitomm Aysesen-16 evet ama giydirirken zulüm çekerken durmuyorlar daha çabuk yirtilir yırtılmasa çok pratik zaten