Bebegim 34 haftalik doğdu ve doğduğundan beri düzgün emmiyor. Simdi 3 aylik olduk memeye alıştırmaya çalışıyorum bazen emiyor bazen memede ağlama krizine girip bırakıyor. Mama vermemek için zor tutuyorum kendimi. Ve dogdududan beri süt sagip veriyorum bu durumdan çok yoruldum. Yıprandım. Memelerim sürekli agriyor ve sis dolaşıyorum çünkü memelerimi boşaltamyor. 1 ay daha böyle devam ederim eğer hala tutmazsa sütumun geri çekilmesini istiyorum. Süt kendi kendine mi çekiliyor? Nasıl oluyor?