Kızım temmuzda 3 yaşına girecek. Doğduğu günden bu yana beslenmesi sıkıntılıydı. Ama artık yeter valla bıkmış durumdayım. Zaten genel olarak günü çorbayla geçiriyoruz. Kahvaltı tam bi kabus benim için . Çiğneme,yutma vs hiçbir sıkıntı yok. Ama şu ağızda tutmasından nefret geldi artık. Aranızda benimki de öyleydi şunu yaptım bıraktı diye öneride bulunabilecek birileri var mı acaba ?