Merhaba güzel anneler, 1.5 sene önce sezaryen oldum. Ama bi süredir sezaryen iç dikiş yerimde kramplar oluşuyor. Nasıl anlatılır denizde bacağınıza giren keskin kramp ağrısı dikiş altında oluyor. Krampla birlikte Elektrik çarpar gibi bi his. Ardından yanma oluyor. Ama bayağı sert bi kramp hareket edemiyorsun. Yaşayan var mı?