CaglaOzcanErsoy
Merhaba arkadaşlar benim kızım 30 günlük bir haftadır pişiği var.Doktora gittik krem verdi daha doğrusu karışım verdi.Kızımın poposuma suda yıkayınca hızlı bir şekilde iyileşiyor. Ama suyla pamuklu bezle silince yeniden oluşuyor . Havalar soğuk yıkamak istemiyorum sürekli sizce ne yapmalıyım?