lceLady Kayra-moms1 Uykusuzhergeceeee herseySeninleguzel11 OykDrn Alt komsu ile denk geldim sohbet ederken yaprak sarmasını soyledim işte. Hemen dedi nerden aldın diye. Salı pazarından aldım dedim ( hemen kapımızın önü ) neresi diye falan sorarken aman yemeyin sakın çöpe at dedi. Niye diye sordum. Misafirliğe gittik 2 gün önce onlarda ordan almıs cok kötü ishal olduk zehirlendik midir nedir dedi 🤷♀️ Bende gösterdim bak boyle boyle diye ayırdım salı iade edicem ddm iyikide sormusum buraya sağolun kizlar
herseySeninleguzel11 lceLady Sarı sarı noktalar da var farkettiyseniz onlar küf diğeri hakkında bilgim yok..
OykDrn lceLady yaprak salamuraysa oluyor çoğunda benm aldığım yapraklarda da oluyor bir de iyi yıkanması gerekiyor ztn sarmadan önce
OykDrn lceLady sabit yerden alıyorm hep öyle çıkıyor ama hiç zehirlenme yaşamadk bnce komşunuz başka birşeyden zehirlenmiştir direk aklına da o gelmiştir ama yine de sorun pazarcıya içiniz rahat etsin
Karakayasveet05 lceLady yaprağın kendisi öyle bizim burda hastalık geçirmiş derler yani toplanırken öyleymiş o bişey olmaz ama
Karakayasveet05 Bundan zehirlenme olmaz böyle olanı sarmayın diğerlerini sarın biizm üzüm bağlarımiz var bizde sararken çöpe atarız böyle olanı bi nevi güneş yanması bu