Kızlar ilk defa duydum dün bi doktor paylaşmış enzim eksikliği olan çocuklarda oluyormuş kan değerlerini bitiriyormuş falan 3 yaş altına vermeyin diyorlar kızımda 3,5 yaşında dün kayınvalidem kuzuma suyuna ekmek batırmış tanelerini yemez benim kızım oldu olası öyle yemeklerin vermiş kusma ateş falan yapıyormuş bazı çocuklarda ben bu zamana kadar hiç vermemiştim de sevmeyiz biz şimdi içime şüphe düştü olsa şimdiye birşey çıkar mıydı