Kızlar oğlum 5 aylık ve son 2 gündür uykuya geçerken çığlık kıyamet bağırıyor. 4. Ay atağını atlattık diye seviniyodum ama şimdi bu neyin nesi anlam veremiyorum. Sütüm olmadığı için emerek uyuyamıyor . Uyku saati mama içtiği saate denk gelmeyince emzikle uyutuyorum ama 2 gündür tanıyamıyorum çocuğumu bunu yaşayan var mı 5.ayda