Efeninannesiayca Zorlandığınız oluyor mu ? Ben bi hafta kadar adet olunca oruca ara vermiştim dün niyetlendim ama çok kötü oldum baş ağrısı mide bulanması iftar sonrası kusma bugün niyetlenemedim😔 sizde nasıl ?
PatronBebek Efeninannesiayca ilk 3 gün çok başım ağrıdı sonra adet oldum bitti tekrar başladım 3 gündür tutuyorum. Gayet iyi geçiyor. Sahurda ağrı kesici içmiştim iyi geldi
Lolik Efeninannesiayca adetten sonra ki ilk günüm bugün sabah çok midem bulandı hiç böyle olmam normalde anlayamadım şimdi iyiyim şükür, başlarda da çok rahat tuttum sütte de azalma yaşamadım
Efeninannesiayca Lolik benimde öyleydi ama adetten sonraki oruçta çok kötü oldum bakalım yarın inşallah tekrar devam etmeye çalışacağım 🙏