berencimmom Sevgili anneler 10 günlük anneyim heniz , bebeğimi emzirirken aşırı şekilde kaşıntı ve yanma oluyor.Sanırım süt kanalları harekete geçiyor .ben bu sebepten bebeğimi uzun uzadıya emziremiyorum .bunun bir çözümü var mu ? Yardımcı olabilir misiniz ?