VERA19 Kızına kahkül kestiren var mı? Saçlarını kestireceğiz gitmişken kahkül de yaptırsam mı diyorum? Kullanıp memnun kalan/kalmayanları dinlemek isterim🤓 Ve alında kıllanma yapar diyorlar🥲
Pol34 VERA19 saçlarını çoğu zaman toplatmadığı için mecburen kullanıyoruz saçları gözüne girmesin diye 🤣
BelaCivciv VERA19 Ben kendim kesmiştim, şimdi uzadı yine keseceğim. Gözüne girmemesi açısından iyi oluyor. Olumsuz bir tarafını yaşamadık henüz. Kıllanma için bi şey diyemiyorum kızımın alnı tüylü zaten😅
S_x_w VERA19 ben kendim kesiyorum kızıma☺️ kullanım zorluğu olmuyor alında tüylenme de yapmıyor..bu kızımın alnı zaten tüylü🙈ama ilk kızımın tüysüzdü onda da senelerce kahkül kestim hala tüysüz
VERA19 Saafie Ayy maşallah🥰Kullanımı zor oluyor mu ve alında tüylenme yapıyor mu diye merak ettim bir tık🥲
Senorita VERA19 bende çok beğeniyorum ya ama kızım saçı çabuk uzanıyor burda kesicem burdan gözüne girecek yine o yüzden girmiyorum o toplara
Derinsu34 VERA19 3-4 yaşından beri kahkül kullanıyorum. Hala da 2-3 yılda bir kestirirdim. Herhangi bir kıllanma ya da başka bir değişim olmadı. Bende çok istiyorum kızımın saçları lüle lüle olduğu için şimdilik bekliyoruz. 😅😂