Reyhanpolat44 Bebeğim 6 buçuk aylık geçmeyen konaklarımız var kaşıntı yapıyor kafası yara içinde doktora gittik zeytinyağ ile yağlayın dedi sadece sizlerin başınıza gelen var mı
Asyaveannesi04 Reyhanpolat44 ilk doğduğunda olmuştu zeytinyağı ve üzerine azıcık karbonatla ovdum duş öncesi 10 dk beklettim yıkadım, duştan sonra konak tarağı ile ters yöne doğru taradım bir tane kalmadı
Srpapatya Reyhanpolat44 konak bebeğe huzursuzluk vermez zararsızdır canım bizimde baya fazla oldu her duşa öncesi zeytin yağı şurup beklettim kafif taradim şu an benim bebeğimde 6 aylık çok çok az var başında bir duşta onlarda kaybolur
eflal1410 Reyhanpolat44 zeytinyağını uygula yarım saat bekle sonra tara ama şampuan da önemli mustela öneririm
filizeynep07 Reyhanpolat44 merhaba benimde kızımda vardı ben Hindistan cevizi yağı kullanıyordum tariyodum ama kaşıntı olmadı onda hic
Reyhanpolat44 Asyaveannesi04 herşeyi denedim ama bir türlü geçmiyor kaşıntı yapmasa sorun yapmayacağım kaşıntıdan dolayı sürekli huzursuz
Reyhanpolat44 eflal1410 zeytinyağ ile hep yağlıyorum konak tarağımız var onunla tarıyorum doktorumuz bize Sebamed kullanın dedi onu kullanıyoruz
Reyhanpolat44 filizeynep07 bizim kafasının arka kısmında var orayı kaşımış yara yapmış ama kafasının tepesinde ki yerde de var orada daha çok var ama orayı ellemiyor
Reyhanpolat44 Kubra123456789 doktorumuza sordum alerjik bir sebep mi diye hayır dedi Konak bunlar dedi
Ogulluana Reyhanpolat44 konak kasinmaz ama benim oğlumun da geçmedi 14 aylık ama ben taramiyorum ondan diye düşünüyorum zaman zaman kendi kendine dökülüyor.
Oznur_0708 Reyhanpolat44 1 buçuk yaşına kadar devam etti en son mustelanın bi şampuanı çok iyi geldi dahada konak falan olmadı
Minigim38 Reyhanpolat44 konak bebeğe huzursuzluk vermezmis geçmeyen konak alerji belitrtisiymis bizde aynı durumdayız 5 ay 15 günlük test yaptırmak istiyorum da yaparlar mı bilmiyorum
Reyhanpolat44 Minigim38 Minigim38 doktora ısrarla sordum alerji değil dedi hatta cildiye doktoruna da gittim krem felan verdi onu kullandık besin alerjisi değil dedi
Reyhanpolat44 ikikereanne_ gittim evet o doktor da krem verdi ailede astım migren varsa kaşıntılar ondan dedi ama bir türlü geçmedi eşimde migren var ama ne alaka
Oznur_0708 Reyhanpolat44 bi özelliklide tam şusn unuttum ama kuru cilt özellikli üstünde bi papatya resmi var inşallah iyi gelir