elimde sab simblex ve biagaia var kızlar ben gazı tuttukça veriyordum 3 damla falan. 36 günlük olduk. 2 kere verdim sab simblex ilkinde işe yaradı ama sonra fayda etmedi biagaida önce kabız sonra ishal yaptı çok ağladı vermedim bir daha. bu damlaları antibiyotik gibi saatli mi kullanmak gerekiyor? sizler hangi damlayı nasıl verip fayda gördünüz?