Ruzgarsmummy ihtiyaca göre değişir tabi ama bence airfry çok gereksiz . Ben istemiyordum , eşim philps xxl almış süpriz yapmıştı . Kullandığım sayılıdır ve aldığı paraya verebilecek olsam satarım . Yani ilk başlarda meraktan bişeler yapıp sonra hiç yüzüne bakılmıyor bence kozartma dışında. Ama dediğim gibi ihtiyaca göre değişir siz daha iyi bilirsiniz . Marka olarak Viomi 5s pro kullanıyorum robot ama roboroc daha iyi sanki kullananlardan gördüğüm kadarıyla. Bide eğer kurutma makineniz yoksa airfry yerine onu öneririm çok daha fazla yük alıyor🌸